Monday 4 June 2012

s0aL HaTi..

Betapa Indahnya andai aku tiada Kamu...tidak mengenali kamu...
  Aku sedar akan dirimu yang menginginkan kehidupan yang sempuRna....
     Isteri yang sempurna....
        Aku jua sedar diri ini tidak layak untuk mendampingiMU..... 


Sayang....
    Insan yang amat ku sayangi.....
     Insan yang amat ku cintai..........
      Tiada niat untukku menyinggung perasaanMU..
        Tidak akan pernah sekali diri ini bertanya apakah kekuranganKU....


    
Sayang....
           Andai bisa ku putar masa....akan ku pilih tidak mengenali diriMU..... 
             Tetapi...aku tidak bisa menolak akan hadirnya cinta...ciptaanNYA terlalu indah....
              Sungguh aku tidak berdaya menepisnya... perasaan yang dicipta OlehNYA...
                 Sungguh unik, perasaan ingin memiliki...perasaan mencintai..perasaan merindui....
                  Tetapi..adakalanya sangat pahit kurasakan....





Sayang.......
               Adakah penantian ini akan berakhir......
                 Satu ungkapan yang aku sendiri tidak pasti.....
                   Adakah sayangMU tidak wujud lagi pada diriKU....

No comments: